آقاسعید!!!حرف زدن پشت سر کسی نشانه ضعف است.اگرازکسی ناراحتی یا ببخشش یا اگرلیاقت بخشش نداشت بهش بگو من ازت متنفرنیستم فقط دیدگاهم نسبت به تو عوض شد.من نه دوستتم نه دشمنتم توهرچه میخواهی باش... Saeed ahadipour سعیداحدی پور(سعیدشریفات)...
ما را در سایت Saeed ahadipour سعیداحدی پور(سعیدشریفات) دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 167 تاريخ: شنبه 27 مرداد 1397 ساعت: 19:08