به کسی که تنهات گذاشت صادقانه بگواین تویی که باختی نه من۔چون من کسی رااز دست دادم که دوستم نداشت وبخاطر چیزای دیگه طرفم امد ولی تو کسیو از دست دادی که صادقانه دوستت داشت وهنوزم عاشقته ۔۔۔وبخاطرت خیلی کارا کرد۔ خدایا با توام
ما را در سایت Saeed ahadipour سعیداحدی پور(سعیدشریفات) دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 155