بعد از این یا گردبادم یا در این صحرا غبارم
تا رسم در رهگذارت یا رسی در رهگـــذارم
گذشتی و نگذشتم ، شکستی و نشکستم
بریــدی و نبریـــدم ، گسستـــی و نگسستــم
اگـــر کــه خانه بدوشـــم اگـــر که باده پرستـــم
کجـــا که با تو نبــودم کجا که بی تو نشستـــم
شکوه دارم شکوه دارم با دل بی غمگسارم
مردم ای مهتاب بسوزی، همچو شمعی بر مزارم
ما را در سایت Saeed ahadipour سعیداحدی پور(سعیدشریفات) دنبال میکنید
برچسب: وفاسعید, نویسنده: بازدید: 146