منم مثه همه آدما باخودم حرف میزنم .البته ی مقداری بیشتر!!گاهی ازخودم شاکی میشم چرانمیتونم مث بقیه بشم.مث بقیه ای ک دروغ میگن نون میبرن رشوه میگیرن و بعدشم سرسفره غذا چنان ازخداتشکر میکنن که انگار صدتایتیموغذادادن.خدایا نمیدونم.شاید من اشتباه کنم
ما را در سایت Saeed ahadipour سعیداحدی پور(سعیدشریفات) دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 142