دلنوشته.سعید احدی پور

خرید بک لینک

منم مثه همه آدما باخودم حرف میزنم .البته ی مقداری بیشتر!!گاهی ازخودم شاکی میشم چرانمیتونم مث بقیه بشم.مث بقیه ای ک دروغ میگن نون میبرن رشوه میگیرن و بعدشم سرسفره غذا چنان ازخداتشکر میکنن که انگار صدتایتیموغذادادن.خدایا نمیدونم.شاید من اشتباه کنم

+ نوشته شده در سه شنبه شانزدهم خرداد ۱۳۹۶ساعت 11:19 توسط ahadipour |
Saeed ahadipour سعیداحدی پور(سعیدشریفات)...

ما را در سایت Saeed ahadipour سعیداحدی پور(سعیدشریفات) دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 142 تاريخ: سه شنبه 16 خرداد 1396 ساعت: 14:09

صفحه بندی