
توهمون نیمه گم شدمی..... رفت دل من رفت مگه از دست نگاهت میشه در رفت هست یه نفر هست که میترسه تو رو آخر بده از دست بارونه با تو آرومه دل دیوونه بگو میمونی پیش من آخه دوسِت دارم عاشقتم رفتی تو قلبم تو همون نیمه ی گمشده می تو بمون واسم همه میدونن تو عشق منی رو تو حساسم تو همون نیمه ی گمشده می تو بمون واسم همه میدونن تو عشق منی رو تو حساسم پس بمون واسم دوست دارم یه کمی درکم کنی یه ...
ادامه مطلب