
...تقدیم به او چه کسی خواهد دید مردنم را بی تو... چه كسي خواهد ديدمردنم را بي تو ؟بي تو مردم ، مردمگاه مي انديشمخبر مرگ مرا با تو چه كس مي گويد ؟آن زمان كه خبر مرگ مرااز كسي مي شنوي ، روي تو راكاشكي مي ديدمشانه بالازدنت رابي قيدو تكان دادن دستت كهمهم نيست زيادو تكان دادن سر را كهعجيب !عاقبت مرد ؟افسوسكاكش مي ديدممن به خود مي گويم:" چه كسي باور كردجنگل جان مراآتش عشق تو خاكستر كرد ؟ "باد كولي ، اي بادتو چه بيرحمانهشاخ پر برگ درختان را عريان كرديو جهان را به سموم نفست ويران كرديباد ...
ادامه مطلب