
راز زندگی.سعیداحدی پور به یکی گفتم آن چیزی که از دست دادی حتما لایقت نبود وخدابهترشو بهت میده.نیش خنده معصومانه ای زد وگفت بروبابا دلت خوشه تواین قحطی شوهرکوبهترش ؟لااقل اون سنگ صبورم تکیه گاهم خرج ومخارجم راهنمام دوردورم وسیله پام عدم مشغولیات ذهنم اشنادرغربتم وهزارپناهگاه بود.دیگه ام تازه هزارتا سوتی وآتو پیشش دارم .اگ نامرد بود چه میشد. حالا چی؟دیدم بنده خداراست میگه.گناه داره والا خب تقصیرکیه بنده خدا.... +xa0نوشته شده در xa0جمعه سوم آذر ۱۳۹۶ساعتxa010:6  توسطxa0ahadipour...
ادامه مطلب